niedziela, 10 lipca 2011

Co sądzą o Lecie w teatrze jego uczestnicy ?

Julka
"Mieszkam w Działoszy i żeby przyjechać punktualnie na zajęcia, muszę wstać o 6:00 rano. Bardzo mi się tu podoba. Mam nowe przyjaciółki Emilkę i Julię. Fajnie się bawimy. Myślałam, że ciągle będziemy się uczyć. Za rok też chcę tutaj przyjechać."

Paulinka
"Tu jest bardzo fajnie. Fajnie się bawimy, rozmawiamy. Są fajni opiekunowie i fajne przejażdżki drezyną. Wstaję bardzo wcześnie, o 6:00, ale z uśmiechem na twarzy. W drodze trochę drzemię."

Emilka z Rogaszyc
"Wstaję o 7.30. Przyjeżdżam rowerem. Tu jest miło. Fajne są ćwiczenia i opiekunowie. Zaprzyjaźniłam się z Paulinką i Julką." 

Julia z Ostrzeszowa
"Do Bukownicy przywozi mnie wujek. Koleżanki z podwórka zazdroszczą mi, że występuję w przedstawieniu. Codziennie dopytują się, co robimy. Na drugi rok też chcę przyjechać. Podoba mi się, że nie trzeba dokładnie zapamiętywać tekstu. Można improwizować. Ćwiczę też wokal." 

Oliwia z Bukownicy
"Lubię tu przychodzić. Byłam ciekawa, co się będzie działo. Lubię grać. Sprawia mi to przyjemność. Rano denerwuję się, żeby się nie spóźnić. Przyjeżdżam rowerem. Lubię rozgrzewkę. Szczególnie bieganie. W szkolnych biegach zajęłam trzecie miejsce. Lubię też powtarzać swoją rolę. W domu bym się nudziła. Jestem zadowolona, że tu przyjechałam. Jestem wtedy radosna i wesoła."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz